Friday, April 26, 2019

La Usurpadora 1998 Review

Related image

Image result for la usurpadora

Yang ni cerita first Mexico yang aku layan selain Miss Tres Hermanas, Yo soy Betty la fea, MarĂ­a Mercedes, Rosalinda dan La Intrusa. Power sungguh cerita ni, even lebih 102 episod, memang takkan miss. Yang paling aku suka cerita ni banyak twist, pelakon handsome & cantik, story line best..

Tapi dalam cerita ni lain dari Meteor Garden 2001, aku minat pelakon perempuan dia..Cantik & lawa sangat..beza aku dengan dia macam langit dengan bumi.. 

Related imageRelated image  Image result for gabriela spanic beautifulRelated image 
Image result for gabriela spanic beautifulRelated image

Cantik kan??Muka dia natural beauty sangat..Aku suka kalau dia pakai mekap nipis, so stunning!


No comments:

Post a Comment