Friday, April 26, 2019

Meteor Garden 2001 Review

Related image  

Siapa sini fanatik F4 Meteor Garden (2001) dulu? Especially yang lahir dalam 80's dan 90's tu? Legend weih cerita ni.. Ni cerita first love story yang aku layan...sebab apa? sebab complete package. Cerita ni ada semua dari segi paras rupa (helokk), sedih sampai air mata meleleh, happy, seronok, geram rasa nak tumbuk, strong bff friendship, kuat hadapi tekanan, hidup berprinsip dan yang paling penting cinta yang 'lautan berapi sanggup ku renangi, gunung berapi pun sanggup di redahi' (giteww)..Layan sungguh drama ni, memang tak skip langsung tengok, siap beli cd lagi!

Meh aku letak gambar pelakon-pelakon drama ni..pastu korang jawabla sendiri pasepa aku tak angau dengan diorang..

Related image

 Image result for meteor garden 2001  

Related image  

Related image  

Cuba teka yang mana aku paling minat?
Of course Jerry Yan!
Time tu aku rasa dia la lelaki paling HANDSOME, sweet, setia,cute, berani, tough & lelaki idaman aku (hahahaha)
Related image Related image
Related image Image result for jerry yan
Image result for  jerry yan 
Related image Image result for jerry yan
Image result for jerry yan  Related image 
Related image  
Aku paling suka kalau dia buat muka malu-malu dengan buat perangai childish sebab nak attention Shan Cai. OH MY GOD saya tak kuatttttt.
Even sekarang dah 18 tahun berlalu (2001-2019), cerita ni still top one of my favourite love story.. 
Share la kat comment kalau korang pun geng dengan aku 😄😄😄




No comments:

Post a Comment